top of page

Emniyet Genel Müdürlüğü Emniyet Başkanlığı olacak

  • cetinsarigul0303
  • 19 Ara 2025
  • 1 dakikada okunur

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Emniyet Genel Müdürlüğü'nün isminin değişeceğini ve Emniyet Başkanlığı olarak yapılandırılacağını açıkladı.

Yerlikaya, il emniyet müdürleriyle yaptığı toplantıda, teşkilat yapısının değişeceğini söyledi. “Emniyet Genel Müdürlüğümüzün kurumsal kapasitesini artırmak ve günümüz ihtiyaçlarına cevap verecek bir yapıya dönüştürmek için Emniyet Başkanlığı olarak teşkilatlanma çalışmalarına başladık.” açıklamasını yapan Yerlikaya, bir dizi önemli kararı da yaşama geçireceklerini belirtti. 

 

İçişleri Bakanı, “Görev puanı sistemiyle birlikte zorunluluk hâline gelen her ilde olması gereken personel sayılarının belirleneceği standart kadro çalışmalarımız devam ediyor. İnşallah bu çalışmamızı da bu yıl sonunda tamamlayarak kamuoyu ile paylaşmayı hedefliyoruz. ” bilgisini de verdi.

Kaynak NTV


 
 
 

Son Yazılar

Hepsini Gör
Eskiler

Eskiler güzel demişler saç tava geldi hamur bitti diye . Akıl başa geldi ama ömür bitiyor. Derim ki aklı başında olanlara gücünüz yettiği kadar iyi şeyler yapın. İz bırakmayan çalışın rahmetle anılmay

 
 
 
Son Dakika

'Vatandaşlık maaşı' düzenlemesi Temmuz'da Meclise geliyor Kamuoyunda "vatandaşlık maaşı" olarak bilinen Gelir Tamamlayıcı Aile Destek Sistemi (GETAD) için geri sayım başladı. Cumhurbaşkanlığı Külliyes

 
 
 
Bu Şattı Taşıyan Kişiler Geriye Dönük Ödeme Alır

Engelli maaşı (2022 aylığı) ve evde bakım aylığında kesilme sonrası geriye dönük toplu ödeme alınması, maaşın neden kesildiğine ve sizin bir kusurunuzun olup olmadığına göre değişiklik gösterir. Her i

 
 
 

Yorumlar


bottom of page