top of page

Emniyet Genel Müdürlüğü Emniyet Başkanlığı olacak

  • cetinsarigul0303
  • 19 Ara 2025
  • 1 dakikada okunur

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Emniyet Genel Müdürlüğü'nün isminin değişeceğini ve Emniyet Başkanlığı olarak yapılandırılacağını açıkladı.

Yerlikaya, il emniyet müdürleriyle yaptığı toplantıda, teşkilat yapısının değişeceğini söyledi. “Emniyet Genel Müdürlüğümüzün kurumsal kapasitesini artırmak ve günümüz ihtiyaçlarına cevap verecek bir yapıya dönüştürmek için Emniyet Başkanlığı olarak teşkilatlanma çalışmalarına başladık.” açıklamasını yapan Yerlikaya, bir dizi önemli kararı da yaşama geçireceklerini belirtti. 

 

İçişleri Bakanı, “Görev puanı sistemiyle birlikte zorunluluk hâline gelen her ilde olması gereken personel sayılarının belirleneceği standart kadro çalışmalarımız devam ediyor. İnşallah bu çalışmamızı da bu yıl sonunda tamamlayarak kamuoyu ile paylaşmayı hedefliyoruz. ” bilgisini de verdi.

Kaynak NTV


 
 
 

Son Yazılar

Hepsini Gör
Bunu UNUTMAYIN

ENGELLİ KİMLİK KARTI NEDİR? NASIL ALINIR? Engelli Kimlik Kartı, engelli bireylerin engellilik durumlarını resmî olarak belgeleyen ve birçok hak ve hizmetten kolayca yararlanmasını sağlayan karttır. ✅

 
 
 
İş İlanlarından Haberiniz Olsun

ENGELLİLER İÇİN TYP VE İUP FIRSATI ENGELLİ İŞ İLANI ♿ Engelli bireyler TYP ve İUP programlarına başvurabilir! ✅ Kamu kurumlarında geçici çalışma imkânı ✅ İş tecrübesi kazanma fırsatı ✅ Mesleki beceril

 
 
 

Yorumlar


bottom of page